• TÜRKİYE'NİN EVLİLİK TOPLULUĞU...
    Klasik evlilik sitelerinden farklıyız...
    - Evlenmek isteyenler...
    - Evliliklerinde sorun yaşayanlar...
    - Yalnız olanlar, Arkadaş arayanlar...
    - Aşk meşk eğlence arayanlar...
    > Sizde ücretsiz üye olarak aramıza katılın.

Kendimden yaşca büyük birini nasıl tavlarım?

  • Başlatan Bayan gizli
  • Başlangıç tarihi
  • mesaj 8
  • okunma 185

Okunuyor :
Kendimden yaşca büyük birini nasıl tavlarım?

B

Bayan gizli

Ziyaretçi
Başka bir sitede daha sordum beni tatmin eden bir cevap alamadım..
18 yaş büyük biriyle ilişki olur mu... akşam kendi kendime denemeden bilemezsin dedim ve ne olursa olsun bu aşkı kazanmaya karar verdim aslında onun da bana ilgisi var ama yaş mevzusu onu geri çekiyor insanların tepkisi nasıl olur diye.. bu yaş mevzusu nasıl atlatılır ve onu nasıl tavlarım
 
Mustafa4675

Mustafa4675

Üye
Erkek
yaş olarak büyük birini tavlamak demiyelim ilğisini çekmek diyelim ki bu bence erkek yada kadın olsun kişiden kişiye değişir kendimden örnek vereyim kilolu bir bayan ki dünya güzelide olsa benim ilğimi dikkatimi çekmez hatta görünce yön bile değiştirrim kilo sorununu geçelim güzellik konusuna gelelim güzellik de göreceli bi kavramdır yani çok güzel olabilirsiniz ama onun gözünde çirkin olma ihtimaliniz de var kısacası ilği çekmek lazım ona uygun olan ne önce onu bilmeli ve onun kriterlerine göre hareket edilmeli aksi facia olur sizin açınızdan çok çok dikkatini cinsellik olarak çeker ve tek gecelik olur tabi istediğiniz buysa çok basit dişiliğinizi kullanıp tahrik edip tek gecelik ilişki yaşar bitirirsiniz bilmem anlatabildim mi
 
Mustafa4675

Mustafa4675

Üye
Erkek
yaş mevzusu teferruat kafaya takılacak bir şey değil insanlar ne der diye bakarsak kimse kimseyle olamaz kimse kimseye bakamaz sevği aşk önemli olan bunlar var mı olacak mı kesin konuşulamaz 18 yaş çok gibi görünüyor ama işte buna karar verecek olan siz ve o ben değilim yada bir başkası değil siz mutlu olacaksanız ilerisi için de ümit varsa bence yaş konusu gereksiz bir konu ama işte iki taraf da iyi ve kesin karar vermeli yoksa konu komşu neder el alem neder diye düşünmeyin size ne konu komşudan el alemden sizin yerinize onlarmı girecek yatağa yada onlarmı evlenecek bence sizin kararınız ve etrafında sayğı duyması lazım ha aksilik oldu yürüme di diyelim işte orada herkes laf sahibi olur ben demiştim demeye başlar bunları göze aldıysanız korkmayın devam edin
 
ad@min

ad@min

Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Erkek
Şehir
Türkiye
yaş olarak büyük birini tavlamak demiyelim ilğisini çekmek diyelim ki bu bence erkek yada kadın olsun kişiden kişiye değişir kendimden örnek vereyim kilolu bir bayan ki dünya güzelide olsa benim ilğimi dikkatimi çekmez hatta görünce yön bile değiştirrim kilo sorununu geçelim güzellik konusuna gelelim güzellik de göreceli bi kavramdır yani çok güzel olabilirsiniz ama onun gözünde çirkin olma ihtimaliniz de var kısacası ilği çekmek lazım ona uygun olan ne önce onu bilmeli ve onun kriterlerine göre hareket edilmeli aksi facia olur sizin açınızdan çok çok dikkatini cinsellik olarak çeker ve tek gecelik olur tabi istediğiniz buysa çok basit dişiliğinizi kullanıp tahrik edip tek gecelik ilişki yaşar bitirirsiniz bilmem anlatabildim mi
Helal olsun Mustafa4675 zahmet edip bu kadar uzun yazdın yaaa.. takdir ettim seni..
Burdaki üyeler iki kelime yorum yazmaktan eriniyorlar sanki parayla yazıyorlar...
Kızlar bu adamda iş var.. Umarım aradığını bulursun...
 
Trygide

Trygide

Üye
Kadın
Şehir
İstanbul
Bence 18 yaş kafa yapısı nesil bakımından fazlasıyla fazla, olmamalı yani sonrasında çok pişman olursun, ama illa olmalı diyorsan adama zaten sana tapar 18 yaş küçük bir kız bulmuş bırakmaz yani
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Konu açmak veya Yorum yapmak için üye olmalısınız

üye olursanız diğer üyelere özel mesaj gönderebilirsiniz

Üye ol

ücretsiz üye olarak evlilik topluluğumuza katılabilirsiniz.

Giriş yap

Üyeliğiniz varsa lütfen giriş yapın

Üst Alt